A szívünkben meleg van















Hát akkor ez a történet itt kezdődik el. Többen is írtátok, hogy szeretitek nézegetni a képeimet. Mivel a másik blogom elavult- mondhatni-, ezért úgy döntöttem újrakezdem a blogírást itt, hogy hétről hétre bemutassam az itthoni mindenapjainkat képekben és történetekben. Szeretnék minden héten egy beszámolót írni, vagyis ez a terv... remélem, hogy sikerül. Itt újranézhetitek, a Facebook-os képeket, de találtok majd olyan képeket is, amiket ott nem, így érdemes lesz idelátogatni időről-időre.     

                                                                             ♥

Igen, elkezdődött a karácsonyi várakozás. Ma már a kedvenc ír rádióm is játszotta a karácsonyi dallamokat és igen, hagytam magamat sodródni. Most már lehet, most mát itt az ideje. Közeleg a karácsony és hirtelen annyi mindent akakrunk, akarok. Én, főleg olyan dolgokat, amiket nem lehet megvenni: a várakozás örömét, a sütemények illatát a "hideg szobában", az elfújt gyertyák illatát, vagy az órákon át díszített fát a szobában. Tudom, ezeket mindenki átélni ilyenkor, de valahogy most jó elsorolni. Számbavenni minden ilyet, magamban. Áldás mind, megélni áldás...hálás vagyok minden ilyenért- másért is. Éjszaka fekszem az ágyon- sötét van és csend- és újra-újra számolom őket hálátadok mindenért.

A szél fúj és a fenyők susognak -szeretem hallgatni őket-, az eső esik-esik a szürke felhők, köd mindent betakarnak és jön a fagy is velük.....A reggelek ezüstszürkék és az éjszakák hosszabbak.  Otthon meleg van és esténként leves fől, friss kenyér sül. A szívünkben meleg van.

6 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy itt is Veletek lehetek, hogy részem lehet a szeretetedből, a fényekből, és a melegségből, ami a kék faházból árad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betti, mi örülünk neked! Még szerkesztés alatt vannak a linkek, de a te blogod az elsők között szerepel!!!

      Törlés
  2. Olyan jó, hogy ismerhetlek, drága Viritjém! <3
    A soraidat olvasva az jutott eszembe, hogy mekkora hatalmas szíved van, hogy ennyi minden belefér!
    Remélem, hamarosan személyesen is találkozunk!
    Addig is puszilunk a fiúkákkal! :)
    curpilla ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Várunk benneteket itt is és a kis kékházban is látogatóba :).

      Törlés
  3. Én máris nagyon szeretem a blogodat Viri, örülök, hogy beengedsz bennünket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm én is a tiédet!!! Kb 100 megnézegettem a posztokat :). Egyszerűen addiktív :).

      Törlés